Naše účelně vynaložené náklady při vymáhání | |
---|---|
Automatická SMS | 10,00 Kč |
Operátorem zaslaná SMS | 10,00 Kč |
Automatický email | 10,00 Kč |
Operátorem zaslaný email | 10,00 Kč |
Automatický dopis | 40,00 Kč |
Operátorem zaslaný dopis | 40,00 Kč |
Spojený hovor | 30,00 Kč |
Účelně vynaložené poplatky po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou DB inkaso cz s.r.o. | |
---|---|
Náklady na 1 hod práce zaměstnance | 786,50 Kč |
Náklady na poštovné, telefonní hovor nebo SMS | 423,50 — 605 Kč |
Náklady na osobní návštěvu inkasního inspektora | 1 452 Kč |
Režijní náklady na jednotlivý případ | 544 Kč |
Účelně vynaložené poplatky po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou Redogan s.r.o. | |
---|---|
Dle dlužné částky od 199 Kč | poplatek 90 Kč |
od 200 Kč do 499 Kč | poplatek 190 Kč |
od 500 Kč do 999 Kč | poplatek 490 Kč |
od 1 000 Kč dod 1999 Kč | poplatek 790 Kč |
od 2 000 Kč do 4 999 Kč | poplatek 1 290 Kč |
od 5 000 Kč do 9 999 Kč | poplatek 1 990 Kč |
od 10 000 Kč do 19 999 Kč | poplatek 2 990 Kč |
od 20 000 Kč do 49 990 Kč | poplatek 3 990 Kč |
od 50 000 Kč | poplatek 4 990 Kč |
Účelně vynaložené poplatky po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou De Vries Group, a.s. | |
---|---|
Primání inkaso | |
Výše pohledávky | Výše nákladů vymáhání |
od 0 do 2 000 Kč | 690 Kč |
od 2 001 do 5 000 Kč | 1 490 Kč |
od 5 001 Kč do 10 000 Kč | 2 490 Kč |
od 10 001 Kč a více | 3 490 Kč |
Sekundární a terciální inkaso | |
Výše pohledávky | Výše nákladů vymáhání |
od 0 do 2 000 Kč | 990 Kč |
od 2 001 do 5 000 Kč | 1 990 Kč |
od 5 001 Kč do 10 000 Kč | 2 990 Kč |
od 10 001 Kč a více | 3 990 Kč |
Jsme rádi, že Vám můžeme nabídnout půjčku, u které se nemusíte obávat nepřiměřených výdajů v prodlení - všechny naše procesy jsou nastaveny dle Zákona o spotřebitelských úvěrech. U všech půjček u CreditPortal, a.s. máte jistotu, že nedostanete smlouvu psanou malými písmeny kdesi pod čarou. Více informací o licenci ČNB
Jsme si vědomi toho, že mohou nastat situace, kdy bude ovlivněna vaše schopnost půjčku splatit včas. V případě, že nebudete schopni
dodržet termín splátky, spojte se s naším zákaznickým servisem na telefonním čísle 222 208 211 a my uděláme vše, abychom vám pomohli.
Informace o konkrétních poplatcích za nedodržování ujednání Smlouvy o úvěru naleznete na stránce Účelně vynaložené náklady při vymáhání.
Pečlivě hodnotíme vaši schopnost splácet na základě všech dostupných informací. Finální rozhodnutí ale máte ve svých rukou. Pokud víte,
že půjčku nebude schopni splatit, peníze si, prosím, nepůjčujte.
Klienti mají u produktu C30 možnost požádat o prodloužení splatnosti, a to ve svém klientském profilu, nebo telefonicky. Délku prodloužení si mohou zvolit od 5 do 30 dnů. Po zaplacení poplatku za prodloužení bude splatnost půjčky prodloužena. Informace, které jsou pro prodloužení důležité, získá klient formou SMS, nebo na naší infolince.
Veškeré náklady spotřebitelského úvěru jsou zahrnuty do celkových nákladů spotřebitelského úvěru, tzn. že společnost CreditPortal nepožaduje úhradu jakýchkoli dalších nákladů nad rámec těch uvedených v Kalkulaci ceny a ve Smluvní dokumentaci jednotlivého Spotřebitelského úvěru.
Pro přesměrování na Kancelář finančního arbitra klikněte: http://www.finarbitr.cz/cs/uvod.html
Rádi Vás informujeme, jak nakládáme s Vašimi osobními údaji. Více se dozvíte zde.
Všechny naše procesy vymáhání jsou v plném souladu s požadavky příslušných právních předpisů. Pokud se nám nepodaří vás zastihnout, požádáme o spolupráci jednu z inkasních agentur. V celém procesu plně dbáme na profesionalitu a dodržování veškerých právních aspektů.
V případě, že klient neplní své závazky vůči CreditPortal, a.s., nespolupracuje s operátory a nereaguje na výzvy ke splácení, CreditPortal, a.s. dlužníky za pozdní nebo úplné nezaplacení dluhů nahlásí do úvěrových registrů, což negativně ovlivní jejich bonitu (neboli důvěryhodnost pro další půjčky).
Stali jsme se členy APNÚ a dodržujeme etický kodex asociace.
CreditPortal, a.s.
IČO: 05561302
U krčské vodárny 939/1a,
Praha - Krč,
PSČ 140 00